کرايف و تعريف و تمجيد از ستاره بارسا


به اعتقاد اسطوره بارسا، مهاجم هلندي بارسلونا در رقابت هاي يورو 2012 خوش خواهد درخشيد.


    به نقل از روزنامه دتلگراف هلند، يوهان کرايف پس از جدال هفته پاياني لاليگا اسپانيا ميان بارسا و بتيس تحت تاثير کيفيت کار ابراهيم آفلاي قرار گرفت. به اعتقاد چهره افسانه اي پيشين سرزمين لاله‌هاي نارنجي همين‌طور بارسلونا، اين مهاجم 26 ساله در مصاف مذکور بسيار عالي عمل کرد.


کرايف گفت: بازي ابراهيم در جدال بارسا با بتيس را کاملا زير نظر گرفتم و تحليل کردم. واقعا از عملکردش شگفت زده شدم. او نشان داد در بهترين شرايط آمادگي بوده و بسيار آماده تر از حدي است که انتظارش را داشتم. البته در پايان بازي تنها افسوس من اين بود که چرا فقط براي يک ساعت در زمين بود.


اين شخصيت بزرگ افزود: به نظرم در اين سطح از آمادگي، آفلاي يکي از بهترين بازيکنان تيم ملي هلند در مسابقات جام ملت‌ها خواهد بود. فان مارويک، سرمربي تيم ملي هلند بايد با دقيق‌ترين برنامه‌ريزي تاکتيکي،‌ از اين بازيکن به نحوي کاملا مطلوب در مسابقات مهم در پيش بهره گيرد. حتم دارم او يکي از بزرگان تيم ما در اين مسابقات خواهد شد.


مرحله نهايي پيکارهاي جام ملت‌هاي اروپا به ميزباني لهستان و اوکراين از چهار هفته ديگر با شرکت 16 تيم در 4 گروه آغاز خواهد شد. در مرحله مقدماتي هلند با آلمان، دانمارک و پرتغال مصاف خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,

ساعت 9:51 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت